|
|
| 2008-05-31 |
|
今朝好早番學校練歌,,,
呠呠,,,
明明約左謝依8點,,,
記錯左做8點半,,,
等我仲係屋屋hea 下hea下咁,,,
呠呠,,,
翁sir 真係聽fish講,,,
叫我如果喎part 要solo 就我唱,,,
這次真的被害慘了啦,,,
之後番british council,,,
冇左半堂,,,
所以好快過,,,
哈哈哈哈,,,
番到屋屋,,,
睇左一陣野豬大改造,,,
真的太喜歡堀北真希了,,,
夜晚睇project runway final,,,
比較喜歡rami 的collection,,,
好可惜唷,,,贏不了,,,
呠呠,,,
點算,,,好似好多人開始溫書咁,,
我仲未開始呀,,,OMG,,,
|
| 發表時間:2008-06-01 12:03 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-05-30 |
|
琴晚趕presentation份script,,,
趕reader ws,,
搞到我1點幾先訓...-口-''
eng,,,
少有地聽presentation 聽到咁high,,,
哈哈,,,
double 中文,,,
呵呵,,,
對完工作紙,,,俾我地休息,,,
全村人係道訓覺,,,
好正...5係我一定挨5到之後d 堂...-口-''
maths,,,
嚴重渴睡症...-3-''
放學同sheila 一齊走,,,
番到屋屋,,,
睇埋花樣最後兩集,,,
同台灣喎個差好遠...-口-''
特別係個ending,,,
喜歡上堀北真希了,,,
好可愛咧,,,>3<" |
| 發表時間:2008-05-30 11:40 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 249 | »
|