|
|
| 2008-06-06 |
|
今朝番到去,,,
勁眼訓...-口-''
chem,,,
熱爆,,,
5明點解miss lam 死都5開冷氣...-口-''
中文,,,
差d訓着左,,-口-''
EPA...
努力睜大眼睛...
汗...-3-''
eng,,,
白痴耶,,,
完全5知喎首係咩歌,,,
VA,,,
完全放棄了,,,
番屋屋先做...-口-''
放學有個talk,,,
狂傾計,,,
根本冇聽過講咩...-口-''
夜晚勁hea中,,,
下個禮拜4 考試la,,,大件事la,,,
|
| 發表時間:2008-06-06 11:58 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-06-05 |
|
今朝起身喎時,,,
呀ba呀媽仲訓緊,,,-口-''
好過份....
番到去,,,
終於有一日5洗趕功課lu,,,
hist,,,
勁眼訓...
最衰都係喎兩個unit 既freeway grammar,,,
做到我咁夜先有得訓...-口-''
PE,,,
今年最後一堂,,,
開心...
終於挨過了,,,呵呵呵呵,,,
fitness test,,,sit-up 是3年來最多的咧,,,好高興唷,,,
中史,,,
兩堂講幾十年既野,,,有可能嘛..?!...
PTH,,,
睇video,,,好好笑,,,
放學同jacqueline 走,,,
諗住一齊上我屋屋食,,,
點知我老豆係屋屋,,,
鎖左道門,,,係出面開5到...
搞到要行番落去係餐廳食...
番到黎眼訓得制,,,
訓左一陣...-口-''
終於裝番個iTune了,,,
呵呵,,, |
| 發表時間:2008-06-05 11:22 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 249 | »
|