One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-06-06  

今朝番到去,,,

勁眼訓...-口-''

chem,,,

熱爆,,,

5明點解miss lam 死都5開冷氣...-口-''

中文,,,

差d訓着左,,-口-''

EPA...

努力睜大眼睛...

汗...-3-''

eng,,,

白痴耶,,,

完全5知喎首係咩歌,,,

VA,,,

完全放棄了,,,

番屋屋先做...-口-''

放學有個talk,,,

狂傾計,,,

根本冇聽過講咩...-口-''

夜晚勁hea中,,,

下個禮拜4 考試la,,,大件事la,,,

發表時間:2008-06-06 11:58 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-06-05  

今朝起身喎時,,,

呀ba呀媽仲訓緊,,,-口-''

好過份....

番到去,,,

終於有一日5洗趕功課lu,,,

hist,,,

勁眼訓...

最衰都係喎兩個unit 既freeway grammar,,,

做到我咁夜先有得訓...-口-''

PE,,,

今年最後一堂,,,

開心...

終於挨過了,,,呵呵呵呵,,,

fitness test,,,sit-up 是3年來最多的咧,,,好高興唷,,,

中史,,,

兩堂講幾十年既野,,,有可能嘛..?!...

PTH,,,

睇video,,,好好笑,,,

放學同jacqueline 走,,,

諗住一齊上我屋屋食,,,

點知我老豆係屋屋,,,

鎖左道門,,,係出面開5到...

搞到要行番落去係餐廳食...

番到黎眼訓得制,,,

訓左一陣...-口-''

終於裝番個iTune了,,,

呵呵,,,

發表時間:2008-06-05 11:22 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]