|
|
| 2008-06-12 |
|
今朝以為跟夏令番...
搞到我勁趕...-口-''
考中文...
呠呠,,,
冰心喎篇"笑"...
煩死人lor...
無啦啦作到咁難做乜鬼...-口-''
好驚會5 合格...
中文向來都係我最差既科目之一...(仲有中史同hist...)
10點3就考完,,,
好早番到黎...
成日就hea 下hea 下咁冇左...-3-''
點算下,,,
下個禮拜考喎d ,,,
全部未溫過呀....
唉唉唉唉唉,,,
|
| 發表時間:2008-06-12 10:43 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-06-11 |
|
今朝差d 5識醒...-口-''
最衰都係琴日篇comp...
今日5敢再帶iPod了,,,
驚佢會check...-3-''
番到去努力背詩中...
不過都好,,,
起碼係英文詩,,,冇中文咁難背...
double eng,,,
用晒黎背詩,,,
聽聽下人地背既時候好似訓著左...-口-''
hist,,,
爆眼訓呀,,,
double 中文,,,
第一堂用左黎oral...
好彩冇抽我出去姐...
第二堂用黎幫我地溫書...
中史...
如無意外,,,係我人生入面最後一堂中史堂,,,
只能說黃冬曙是這三年來唯一一個能讓我專心上中史課的老師,,,
放學同jacqueline 黎呢邊食,,,
然後我再換3 過中環...
夜晚溫左一陣書...
5係我5想溫,,,而係我5識溫...
天日就考中文la...
飆汗ing,,,, |
| 發表時間:2008-06-11 10:59 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 249 | »
|