2008 年 3 月 31 日 星期一  |
| 2008-03-31 | say hapi birthday girl 可否替我沖喜??
生日快樂to me=]
edit later
P.S.對不起X520!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| | 刊登時間︰2008-03-31 12:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kAi 於 2008-04-06 11:48 AM 發表:
|
|
|
遲來既祝福: hapiiiiiiii birthday呀呀呀呀!!!!
|
網主回覆
thx=]
你果日都打左俾我啦~~ Posted at 2008-04-06 11:03 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kAi 於 2008-04-01 08:19 PM 發表:
唔記得同你講生日快樂,,,, 差你一份禮物... 見到就俾你啦==
|
網主回覆
O..THX呀,,咁你要記得喎 Posted at 2008-04-03 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|