|
|
today is 2010 年 8 月 18 日 星期三`(=
  
|
2010-08-18 |
多少往事甜在心頭v3v` |
8月18啦v__v
好快番學a_a"
正牙!!新的開始!!吾知點解我個心情好興奮又緊張a_a'
F.3啦!!係呢一年裡面我一定要打好F.2&F.3既底!!之後就升F.4啦v__v
時間過得真係好快v__v'
吾覺吾覺我地幾個都識左2年!!
吾知打咩好啦t^t
好快我的0L就黎啦xd^_^
仲有我想講幾個字
我愛陳奕迅^^
呵呵@@
正吾正仙!!
仲有一個仲正^^
就係.....
我既耶穌
Aman!!
sleep啦
Good bye^^
我願意用盡每一口氣去影響人!!!我好希望有一日可以感動到你地!!我係吾會放棄的!!
|
|
|
       
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|