|
|
today is 2010 年 7 月 20 日 星期二`(=
  
|
哈佬哈佬^0^ |
多少往事甜在心頭v3v` |
I哈佬!!大家好!!
我黎啦^0^
冇啦啦想打D野^0^
好耐冇打lu a_a
呵呵@@
50%想快D9月1!!
50%吾想v___v
因為冇得訓甘耐xD
起左又可以再訓^^
幾正牙@@
正!!正!!正!!
睇黎我呢次暑假又肥啦a_a
吾怕啦xD
係咪都係甘^^
學好我D數就最重要!!
我真是個g00d girl ^^講下笑姐a_a
你地係呢個暑期都吾好顧住玩牙xD '
講住甘多仙啦@@
多謝大家a_a
88 '
|
|
|
       
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|