ccBlog  Ver 1.2
                          
 
©bho 2009                                                                  尋找快樂:)

2009 年 3 月 9 日  星期一  


ver 1.2
 

自從qooza之前死ser再加爆ac之後....
一怒之下決定去xanga..
打左幾日...都係覺得qooza 好d
不過一直都無時間去搞令佢
依家ge c浩c家blog(前稱c人c浩c家blog)黎到ver
以簡單作主題...
大家如果覺得有improve都可以同我講...
 

講左咁耐
都係講番呢段日子發生ge一d野

中六話咁快就一半
都唔知開心好定唔開心好
好多野都發生得好快好快
連我自己都唔知做過d咩
之前ge exam
完全敗北
根本我好多野都唔識
d concept無清
個時臨考phy前一日溫書
溫左六個幾鐘都唔識
第2日考之前傻左
話:如果我今日份paper1有7成唔識
我就drop鬼左phy佢
結果.....直頭有9成都唔識做
考左paper1
同anson一齊上左去左拎drop科紙
結果一齊drop左phy
享受一星期7堂空堂ge屈機上堂時間

另一方面
新聯都正式開工la
(新聯=新界聯校辯論學會)
話說本大爺我加入化肥辯論隊之後
學校join左新聯,,,旨在玩比賽
不過佢又話要搵ex-co
係化肥半推半屈ge淫威之下
(佢話多左新聯exco ge 證書會令好多,,咁就都諗住去,不過化肥話唔去扣tas分...比屈了)
打低眾多對手(其實得一個)
做左新聯ge公關
其實都ok好玩ar
PR呢份工我幾鐘意ge
大學都想讀pr
不過隔個星期六都要搞比賽
比賽地區佈滿新界
屯門,大埔,沙田1,大圍咩都有
依家幾乎見到d fd...就好不自覺地講主席稿d野

其實到依家都未到正題
不過有d想訓,聽日再講
 






訪客留言 (返回 bho123 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]