19TH DAT]*]]
小滴又大個左,,,
個樣好怪,,,
不過個Main point係佢唔得意,,,>~<"
今朝好興奮,,,
同呀媽一齊食breakfast,,,>3<"
之後一齊去街市,,,
睇下he d tofu,,,
學左好多魚ge名,,,
之後去左火車站等佢地,,,,
永遠都係我咁乖乖守時,,,
之後Mandy都冇late,,,
魚魚都好似冇遲,,,
之後Muky黎,,,
佢今日呢身打扮好型,,,
好brokeback hill,,,-口-"
茄v同Ling勁遲,,,
唔關Lingling時,,,
最衰茄v...
去左tst之後唔識路添,,,
不過個security好好人咁話我地知點去...-v-
入場費五蚊,,,
哈哈,,,好抵!!
有幅畫轉轉轉好得意,,-3-"
有個呀姨無啦啦問我地f.6教唔教到f.1,,,
攪咩呀?!同art係冇relation,,
仲問24分高唔高,,,
真係好多補習老師都係咁上下,,,
我都唔知呀,,,
之後見到bee,家珞,vane佢地,,,
佢地行左冇耐就走左...-~-"
之後食野,,,
食左五十三蚊,,,好豪!!
其間有個japanese同我講野,,,
勁淆,,,佢好似唔覺我唔識聽咁....
佢覺得我似日本人咩?! @~@"
返到tp等茄v借track畀我,,,多謝你so much...-v-
同呀Ling講左好多野,,,
總之一句講晒,,,
我一定一定一定要入到4A!!
我要努力!!
f.2真係中學入面最可以玩ge一年,,,
但係呢年轉眼好快又到尾聲,,,
時間真係唔會等人,,,
返到學校,,,
真係有意栽花花不發,,無心插柳柳成蔭...-口-"
點解世事大多都唔會如願架呢?!
不過我中意唔接受現實,,,
至少都會有d希冀,,,
就算有少少都好,,,-=-"
社閃,,,唔多講啦,,,
大家都知...
返黎啦!!一路keep住就好...
一旦任性走開 我怕沒有路回來
不要話我不該 我已習慣這四面牆
不必迫我看海 即使擺我上檯
都請擺於家堛瑰檯
願繼續緊守崗位 死性不想改
|