唉,, [[嘆氣]]
越來越心灰na-/\-* d人都唔合作,,` 我都冇心機再練la*^*
越逼佢地練越苦左我>/\< 我都想開開心心咁過日子jAr,, 唉,,
而家好比心機上任何堂``!_______!* 實在太乖了xd [[自誇中...]]-*笑*-
近排成日追住彩雲國睇*0* 太太太好睇la>3<''
d人物好令仔ah@_@ 愛上了*-* 啜啜卜xp`
快d同我搵番件令仔泥._______.**
我要睇令仔xd-]*
努力,,`
呵呵{笑}
早安各位-]* 有冇拜山呢!?`,.
我就冇啊` 前幾日掉左位lu,.,都幾滿意-V-* 嘻嘻{笑...} 咁你地又點ah-0-? 現在成日上堂偷果陣` 會俾西風吹醒xd'' 仲有仲有.. 班際音樂已經訓練緊啦>3< 哈哈-]* 我呢個指揮終於可以大派用場lu*^* 為唔為我開心呢?!-] 個個2C班要同我地鬥哩 真激死我..!!!* 我承諾[[[一定要打敗2C]]]* 希望我可以吧!!- 但都要靠你地,
我就冇啊`
前幾日掉左位lu,.,都幾滿意-V-*
嘻嘻{笑...}
咁你地又點ah-0-?
現在成日上堂偷果陣` 會俾西風吹醒xd''
仲有仲有..
班際音樂已經訓練緊啦>3< 哈哈-]*
我呢個指揮終於可以大派用場lu*^*
為唔為我開心呢?!-]
個個2C班要同我地鬥哩
真激死我..!!!*
我承諾[[[一定要打敗2C]]]*
希望我可以吧!!-
但都要靠你地,