親愛的日記:
好久不見了*:) 今天我又回來這裡,, 發泄一下我的情緒xd"
而家一寫已經暑假啦!,, 我係咪好懶呢?咁耐先寫1篇___*
好啦,,回歸正傳!`
-放暑假,-
我爸放五日假ah-_____-" 就比佢逼我溫書逼傻了!, <- --此乃就可悲呢!!!!!*
2日就做完MAths::` 你話我慘不慘??!!
我都知好慘/_\! 期待爸子番工的日子______*
不過,,!` 冇爸子在家仍然好悶的*^*
每天不是睇電視,,玩電腦,,睡覺" 就是出街-3-"
吖,,係啦!*:] 我的鄰居既bAby成日搵我哋玩喔._.*
但是,,.有次同佢玩' 居然頂我咀!!! 嬲.\_____/.
個bAby好鐘意同我弟玩的,,xp`
而我弟呢::' 就嫌佢煩\(*0*)/
真搞笑,,=]
咁佢地就狂玩 [捉謎藏]
笑到我肚痛xdd`
----*
好啦,,今篇是最長的-v-
下次見了`-
{*你的微笑..`我的痛苦} ______*
|