琴日~有個親人死左~
今日都係冇野打~
大家5使因為睇5到我打既.十分精彩的blog而難過~
支持我的~請留cm~88~
今日多功課~5打blog
比段短片大家睇~有d長~但係好義意~
如果聽得5清楚去e個網址到看都得~>
http://tw.youtube.com/watch?v=q58_1bCh2ig
KAKA~
我頭先去左科技展~買野用左千幾蚊~快2千la~
買左個數碼相機~980~800萬像數~想比老豆~
買左個mp4同小喇叭~用左600蚊左右~自己用kaka
跟住用個相機影左幾張相~