今日~係吳朝威的生日~
禁我就祝佢生日快樂AL
佢搞左個生日會~我選擇5去~
係因為我5係好慣多人場合,同埋我以前冇去過類似的派對,冇咩經驗
就5去~希望佢會冇所謂LA~
同埋最主要係佢生日開心LA~
漫長的測驗週已成過去式了, 終於等到星期六,可以休息下,
不過下下個星期又到考試la~
希望考好d la~
: 近排好忙,要做數學報告,又有好多功課,又有好多內容的測驗'
:所以e個星期晚晚都過1點先有得休息,日日朝早上課都係度發夢,聽5入書'
:真係好想有連續幾日時間比我休息,,過埋聽日,有兩日休息的時間,好想快d來臨ar"
我今日發覺,過左今個星期後,就到温習週la~
而最近好多野測,聽日又要測中文,中文有好多野要記ar...不過為左最後拉分,今晚要好努力...捱夜
但係我而家未温前已經好想睡...
---------------------------------
我到而家~都仲未清楚,blog 應該打甚麼,有咩主題可以不令人悶呢~
今日用左一個幾鐘的時間搞左個blog少少~
但係講真~搞左之後好似冇咩改善~或者仲差=.=
5知仲有咩可以改
而且又搞到我冇咩時間,等下次有機會再搞過~haha