| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 13 日 星期一  |
| 一日又一日 |
分類: 未分類 |
暑假哪麼多時間...真不知道做什麼好
每日踢波再踢波..... 背脊也每日曬到紅哂...黑曬
看來我快變黑炭la...ahaha
這個暑假不但只要曬住黎練波,仲要做國家隊先會做既地獄體能呀
|
| 發表時間:2009-07-14 12:10 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cOmMeNt /\/\/\ \ / / \/\/ 比多個你^^ cOmMeNt''
|
網主回覆
多謝  Posted at 2009-07-30 12:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
佔唔到 Posted at 2009-07-30 12:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
緊係要啦  Posted at 2009-07-27 01:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
貴姓?  Posted at 2009-07-27 01:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
做國家隊先會做既地獄體能呀?? 你得吹得好大下 ...
|
網主回覆
遲下仲勁呀 Posted at 2009-07-26 12:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-07-19 12:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你係我傻婆大人黎嫁ma Posted at 2009-07-16 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係既,大人^^ Posted at 2009-07-16 11:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KCHII 於 2009-07-15 11:24 PM 發表:
黎我度要留c0mment嫁b0r-/\-
|
網主回覆
係既 Posted at 2009-07-15 11:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|