大邱-_-
xanga:www.xanga.com/yaukagchun
bigyau__623
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
bigyau__623
暱稱: 大邱﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...
«
‹
October 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
2008-10-04
•
2008-09-30
•
2008-09-11
•
2008-09-10
•
=)
文章分類
•
全部
(25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 10 月 (1)
•
2008 年 09 月 (3)
•
2008 年 07 月 (5)
•
2008 年 05 月 (2)
•
2008 年 04 月 (6)
•
2008 年 03 月 (4)
•
2008 年 10 月 (1)
•
2008 年 09 月 (3)
•
2008 年 07 月 (5)
•
2008 年 05 月 (2)
•
2008 年 04 月 (6)
•
2008 年 03 月 (4)
•
2008 年 02 月 (4)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
aesopo2000
chitshung
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 61
今日人氣: 7
累積人氣: 1650
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 7 月 9 日 星期三
2008-07-09
分類:
未分類
牙池/_\ 點解要咁傻呢..
你死左.都解決唔到問題架啦
而後 無人再系音樂堂 同我同威龍 玩 跳舞架啦..
聽日就系家長日啦...
今朝返到去 要早會=.= 熱.
第1節 入hall 睇人地迴報專題.. 有人話比d驚喜我 原來就系咁-,-
小息返左班房 捐錢.101蚊=)
第2節 睇英文話劇. 都ok既=
放左學 去左食野=) 之後系c區睇人地玩體操.. 好勁丫^v^
諗住3點出黎打波.. 但系 落雨
. 4點幾陪人去左拎蛋=)
都話等多2分鍾開門架啦=) 過程都幾開心既
之後返左8號打波.. 打打下 落勁大雨.. 濕曬/_\
返到黎 應該凍親/.\ 好凍..
發表時間:2008-07-09 11:19 PM [
訪客留言(4)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2008 年 5 月 18 日 星期日
2008-05-18
分類:
未分類
唉 今日系屋企 傾電話 傾左成日-- 暈暈..
上星期五/.\ 輸左. 籃球隊聲譽就......
就黎社際啦..好驚比人抄-,-唔知打唔打好呢 一定唔夠其他社打喇
發表時間:2008-05-18 09:05 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
| ... |
13
|
»