太耐-.-無打qooza 所以打返下 今日朝早會-,-熱熱 物理 林sir無返 唉.
英文堂..抄野扮野@@悶 數學堂.葉sir上堂. lunch 同伍蚊食藍風閣 地理堂.訓訓!!!!! 中史-.-----------悶 放學星軍-.- 悶-,- 操操操..操到6點3...暈暈暈~~~ 星期五一定要打嬴牙達...籃球隊 聲譽... 聽日練波 星期五醒獅..
丫頭生日快樂=] 今日去踩單車..發生左好多事.. 由12點踩到5點-0- 踩左去大圍-- 第一次踩去咁遠 累... 打緊過陣..發生3車連環雙撞.勁慘-.- 健哥比人撞到成個飛起. 蛇輝比人撞到訓底左...勁慘 哈 佢地打唔到社際lu^^ 之後連威龍都傷曬...慘慘 各位 小心點吧. 唉 無帶物理書返屋企溫/.\ 死lu