一個喜歡巴士的人 - 明智朱古力
文筆不好,不要見怪!
billchi45
暱稱: 明智朱古力
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
有點惡搞的MV =_="
多接受其他人好的意見...
前日•昨日
電腦又壞……
去坐船……
文章分類
全部 (72)
日常生活 (45)
對您的心底話 (12)
歌曲分享 (9)
廣告分享 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我的舊網誌~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 64
今日人氣: 29
累積人氣: 4135
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 9 日  星期五   晴天


前日•昨日 愉快 分類: 日常生活

前日同昨日真係多活動。

先講下前日,

首先於上午九點上網check 成績,

唔,全部合格,升Year 2,不錯不錯。

之後十點同朋友出南丫島影風景相,

由一點半從榕樹灣落船,一直到差不多下午七點先到索罟灣,

之後坐夜晚七點三十五分船返中環,再去尖沙咀食晚餐,

返到屋企都十點幾,果然很累~~~

(這是南丫風采發電站,呢把風車真係好突出。另外,旁邊可以望倒香港島。)

跟著到昨天,

被朋友叫去沙田UA睇戲,

睇下午五時正的鎗王之王,

睇到五點四十多分時,突然響警鐘,

於是就被職員叫離場,

然後用差唔多一小時的時間換票,

睇下午九點四十分的鎗王之王(睇了開頭,挑起條引,梗係要睇埋落去啦)。

(最後得知,是有人在戲院後樓梯吸煙!!!)

之後,只好在KFC食晚餐(我也好耐未食過了~~~),

然後去倒轉了的"R"玩返一段時間,

就去睇戲了~~~

十一點四十幾分完場,

返到屋企,十二點幾了~~~

之後洗澡,用了一陣電腦後,就去睡覺了~~~






訪客留言 (返回 billchi45 的日誌)


t0t02 於 2010-07-09 04:39 PM 發表:
風采發電站發電比風采學校*v*(爛-v-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

爛x2
Posted at 2010-07-10 12:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



louis19951 於 2010-07-09 12:27 PM 發表:
c0mm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2010-07-10 12:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]