前日同昨日真係多活動。
先講下前日,
首先於上午九點上網check 成績,
唔,全部合格,升Year 2,不錯不錯。
之後十點同朋友出南丫島影風景相,
由一點半從榕樹灣落船,一直到差不多下午七點先到索罟灣,
之後坐夜晚七點三十五分船返中環,再去尖沙咀食晚餐,
返到屋企都十點幾,果然很累~~~

(這是南丫風采發電站,呢把風車真係好突出。另外,旁邊可以望倒香港島。)
跟著到昨天,
被朋友叫去沙田UA睇戲,
睇下午五時正的鎗王之王,
睇到五點四十多分時,突然響警鐘,
於是就被職員叫離場,
然後用差唔多一小時的時間換票,
睇下午九點四十分的鎗王之王(睇了開頭,挑起條引,梗係要睇埋落去啦)。
(最後得知,是有人在戲院後樓梯吸煙!!!)
之後,只好在KFC食晚餐(我也好耐未食過了~~~),
然後去倒轉了的"R"玩返一段時間,
就去睇戲了~~~
十一點四十幾分完場,
返到屋企,十二點幾了~~~
之後洗澡,用了一陣電腦後,就去睡覺了~~~
|