卍鞋子卍
得閒作首詩, 加埋成本書。
閒詩詠一詠, 好過睇高清。= ="
billyleung14
暱稱: 卍鞋子卍
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
幫人作詩
得閒一詩
得閒一詩
文章分類
全部 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 15
今日人氣: 2
累積人氣: 366
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 27 日  星期三   雨天


得閒一詩 鬱悶 分類: 未分類
通識

點解香港有通識, 究竟乜嘢係通識?
世界有太多訊息, 書本有太多常識,
全部都話係通識, 有冇咁易乜都識!
結果乜都唔多識, 認真係可惜可惜!
查實我有乜嘢識, 最叻代數方程式,
仲有英文過去式, 強項係察言觀色.
最怕成績表紅色, 嚇得我面無人色,
一至五都冇休息, 禮拜仲要溫通識.
我知唔想我遜色, 好想增加我見識,
但係我唔係蘇軾, 琴棋書畫乜都識.
雖則要活得出色, 君子以自強不息,
但都比我休下息, 試下電玩新招式,
或者游下自由式, 享受下水天一色,
生活要五光十色, 先唔會覺得可惜.





訪客留言 (返回 billyleung14 的日誌)


billyleung14 於 2009-05-30 09:31 AM 發表:
- -5記得
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandyloveit 於 2009-05-28 04:10 PM 發表:
po果首咩"yung yung係個死x頭,,kim kim 係個死x頭"啦!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]