尋日下晝個胃又開始痛..一陣陣乸住乸住咁痛><(最憎係呢種抽下抽下ge痛法..)∼食左藥..今日好d..但都仲有dd痛..又唔想去睇e生=.=搞到呢兩日做咩都冇乜精神..又冇乜胃口食野@@..呢兩日只係食左方包同白粥~"~
今日仲搞野..個人已經冇乜精神架la..諗住夠鐘就走佬~點知就俾人捉左去briefing..好想唔去..但又走唔甩..講完都唔知up緊乜=.=