又係書展日子la∼早兩日去左..朝早有得平入場..都幾多人下=.=排隊入場個時d人覺得..有d似以前d人返鄉下過關feel..但都好快..排左約30mins就入到la^^"
同往年一樣..都係拎到自己死下死下咁返屋企=.=但係今年就破左往年紀錄..由朝早10點出門口..逛到夜晚7點幾先返到屋企..對腳攰到好似唔係自己咁..宜家個膞頭仲酸痛緊><
好彩收獲唔錯∼嘻^^"買左超過廿本書∼見到harry potter好抵..好想買=.=但諗起自己前2本都未買..再買埋ge..真係拎死自己丫..結果放棄左..遲d先算!!
|