今日我好唔開心呀tt]]]
口快快同左某人講絕交,
我係咪好幼稚牙?!
我都覺自己好幼稚-(\
希望佢會體諒我既幼稚喇;;
我想問下大家一個問題牙,
如果你識左一個網友 [[他是male]]
而佢又好好人,
佢俾左佢張相俾你睇,
你會5會俾番你既俾佢睇?!
[ 點算牙, 我傻下傻下俾左牙-,- ]
我俾完先擔心, 我諗應該唔會有事掛- -
我真係覺得自己好冇腦牙tt
What can i do now!???!??!!?