今日同死kai子,Miki去香港仔買聖誕禮物送俾對方~
我係ELLA買左2個錢硬
kai子買左2條手繩
我好開心, 因為可以同大家一齊交換禮物xd
希望各位有個愉快既Christmas Holiday喇~~
******************************************************************************************************
!~Merry Christmas~!
*************************************************************************************
我好憎d自己冇料又扮係好掂既人,
我地班就有一個~
佢又唔諗下自己係邊位,
有咩資格係到講呢樣唔好個樣唔掂呀???
真係好唔中意呢d人lor
|