*_小婷婷日記=]]""
朋友....記住走之前要記得留cm呀><\"\"
bkkss
暱稱: ■×傻婷 *
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2011-04-26
><"""=]
><""~!!
happi^^~!!
=]]
文章分類
全部 (17)
訪客留言
nike running... (zheng123)
The way busi... (david)
好友名單
網站連結
bkkss^^
Pink Love
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 12 日  星期六   晴天


><"""=]

唉......岩岩去完2日1夜既camp.=]]

好吾捨得呀......

第1日...我放低d野之後..

本身要早d去大堂果到集合既//""

點舍我地班全班人都遲左去.....!!

所以俾人罰呀....><""

罰完之後....我地就去活動...""=]]

我地分開左2邊""~!!

1a.1b.1d一齊....1c同埋1e一齊...

我地果邊去左紮木"彿""..]]]

不過好身苦....""

我地班好好笑呀...""

係到水戰...其他班就係到好努力咁到終點....跟住就返回..

我地果班總係到玩......超爆笑~~~KAKAK

我地班就全部人玩到濕哂""

其他班又冇....::

玩完就去左沖涼""///

本身我地.....我要去到飯堂既..........><

得係我地3個女仔地又遲左....

因為...遲左去.....俾人食左1半~~**

食左好小...所以去左小食部買杯麵.....同埋薯片...

好正呀...有第2間學校D男仔係到..............*

都幾OK嫁...

1開始...係我多手1得制..係到整人地個門..

跟住...佢地又玩番我地......"""

跟住......跟住....就識左喇.....""

我地又去左同我地班D男仔玩.~!!!!

但係吾知點解D呀SIR..MISS黎左佢地間房....

比佢地發現左我地係到..跟住總叫我地走>口<""

咁咪走囉...""

所以去左第2間學校D男仔玩.."""

嘍住又比呀SIR知道左= =

勁冇MOVE囉......

同男仔玩都吾得""

呵呵...~!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

第2日...D男仔係到問我地沈日想同佢地講咩=]]]]

跟住....係到傾喇....有1個男仔入左黎我地間房.....?~!!

不過...個仆街西(某1個女仔)

係到"山'門+]]

頂..跟住個男仔左=="""

不過都算喇....

唉..我地果班房..勁多垃圾=]]

我就拎出去喇.....**

點知.....我差錯腳....跌左><

不過D男仔睇到,,,,,得係又吾笑喎...

真係好好人...."""*~!

又幫我我汁..但係呀SIR黎左果陣......=]]]]]----

佢就即刻....放手><""*(

玩完D活動後...""(玩攀石....好驚呀."""'""_

好快走喇..???

吾想呀......

不過都係要走>,...................,<

不過走果.......""我地都有同D男仔傾下咁""""""""~!!=]]]]]]]]]]]]]]

 

刊登時間:2007-05-12 11:39 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 bkkss 的日誌)


edithkong 於 2007-08-16 04:18 PM 發表:
cM=]
你就好啦*V*
有得去cAmP
玩得開心嗎!!??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]