2012-07-29

不知怎的
這幾天總是感到很累似的
也許是因為工作有點兒忙碌吧
每天下班後總是只是想躺在床上
什麼也不做
真的感到很乏力



:2012-07-29 09:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2012-07-28

今朝又遲左少少起身.
搞到返工又差啲遲到@@
返早真係好痛苦;
今日返工好q累-.-
上至插花送貨.
下至搬野掃地.
我都要做晒 lol
OMG :(
收工仲要被迫去老細屋企食飯
老鼠;
好耐冇見(K)
但係你唔認得我啲味囉:(
食完飯睇埋飛虎先走 :P
獨自回家的路上
我想起了很多事情
很多關於你的事情
很多我倆的回憶
真的
我很想你

 

 

 

聽日又要返早@@
痛苦 :(



:2012-07-29 12:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言