|
2012-07-27 |
今朝一早起身返工
眼訓死.
對眼乾到連con都差啲戴唔到-.-
仲要前日落雨搞到對puma鞋濕晒未乾
要踼拖返工 @@
幫手送野出荃灣就落左天水圍練波
自己一個唔識去屏山體育館=,=
搞到遲上加遲@@
去到連筋都未拉就打波:P
好開心 :D
但係比班妹妹搞到好嬲
黎hea既話不如唔好練喇
阻住晒
仆地仆到個膝頭好痛-.-
隻右手又好似拉親
隻左腳腳腕又好似扭親
條腰又痛-.-
果然舊患加新傷係唔理想@@
練到1點就走人
去左新北江食野.
行行下比人踩爛左我對拖鞋-.-
要換返對波鞋 fuck-.-
食完野就去返工.
累到我想大叫xd
返屋企要開始溫返書先得 :)
果然月尾無錢係件好痛苦既事.
早知就唔好咁快用晒儲起果啲錢喇@@
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
2012-07-27 |
很久沒有這有花心機的去製作
把我心中的說話
一起經歷過的
都記載起來
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 470 | »
|
|