2011-04-07

今朝4點幾起身 :(
5點幾返工;
眼訓到爆炸;(
fuck.
整完野之後去飲早茶;)
搞笑的:P
飲完勁早返到學校囉@@
搞到全日上堂都好眼訓 :( :(
so sad:(
逼我上堂訓教:P
放學練波;
種感覺好正;)
打波真係好開心 :)
令我將煩惱既野都暫時忘掉:D
之後去mcdonald食野.
勁搞笑:D
haha;
聽朝要上台宣傳添-3-
fxxk. @@









笑著過活總比愁著過活好得更多;)
要將歡笑帶給每一個人.
並且將憂愁藏於心中;D



:2011-04-07 10:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2011-04-06

頂.
踼班足柒到喊xd
全日上堂都冇咩精神;
太多煩惱了 :(

















yes;
something had happened;
and i make it complicated
coz i don' t know what to do and how to do;
therefore;
just give me few days to think about the problems



:2011-04-06 09:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言