|
2011-02-22 |
轉捩點?
我發現有很多 很多
在我身邊發生過很多令我改變的事情
變得好也有 變得壞都有
但大部份都是因為經歷完不快的時候才懂學好
也許
人真的要失去某些東西 才能夠得到某些東西
也許是一個人
也許是一件物件
也有可能是一種感覺
總之都是一些重要的東西
不過
人總要向前望
過去了的事情便不要多想
經一事長一智
要從跌倒的地方站起來
這樣才可以成功
HA.
夜晚去左南邊圍食盤菜
好正斗XD
又聽人唱歌
又聽人舞獅
飽死左:p
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
2011-02-21 |
好似越黎越唔想返學咁 :(
唔多理想
唔可以唔記得當初既目的.v.
以及留底既原因;
眼淚係唔可以白流;
所以真係要再努力;
think positive
唔可以再白費埋呢幾年既時間
唔可以令其他人失望;
努力!!
請替我打氣吧;)
我要撐過這幾年;)
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | ... | 470 | »
|
|