2011-02-22

轉捩點?
我發現有很多  很多
在我身邊發生過很多令我改變的事情
變得好也有  變得壞都有
但大部份都是因為經歷完不快的時候才懂學好
也許
人真的要失去某些東西 才能夠得到某些東西
也許是一個人
也許是一件物件
也有可能是一種感覺
總之都是一些重要的東西
不過
人總要向前望
過去了的事情便不要多想
經一事長一智
要從跌倒的地方站起來
這樣才可以成功






HA.
夜晚去左南邊圍食盤菜
好正斗XD
又聽人唱歌
又聽人舞獅
飽死左:p



:2011-02-22 10:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2011-02-21

好似越黎越唔想返學咁 :(
唔多理想
唔可以唔記得當初既目的.v.
以及留底既原因;
眼淚係唔可以白流;
所以真係要再努力;
think positive
唔可以再白費埋呢幾年既時間
唔可以令其他人失望;
努力!!
請替我打氣吧;)
我要撐過這幾年;)



:2011-02-21 11:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言