2011-02-05

 頹廢左1整天;
想不到明早還要大清早起身去喝茶\0/
這是被逼的 :(
還被稱作o靚妹.
不是吧@@
我需要的是一個更長的假期


















我都是逼不得已的
有誰想這樣辛苦
這樣辛苦地去生活
有誰不想快快樂樂地生活
有誰不想得到幸福
有誰不想被愛
有誰不想跟自己喜歡的人一起
有誰不想當個正常人



:2011-02-05 02:46 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2011-02-04

訓左12個鐘.
終於都抖夠喇
不過都仍然係沙聲
沙到冇人聽到我講乜野:(
SO SAD.
仲諗住可以抖多幾日
點知聽朝要練波
練完波又要返工
仲有大大堆功課等緊我:(
OH JESUS.
我想去睇戲阿:(













好亂
完全唔知自己想點 :(



:2011-02-04 01:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言