2011-02-26

全日都比王廣燊講既野笑死左xd
但仍然係keep住好累  好唔舒服@@
放學去練球;)
還不錯嘛.
跟美絲打得很興奮xd
星期日既比賽要努力.v.
打入四強.v.
但係5點幾要起身@@
fuxx -3-
努力吧;



:2011-02-26 12:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2011-02-24

今日好唔舒服 :(
成個人都好燥 :(
成個人都好累 :(
練波不在狀態 :(














禮拜日比賽大家要努力.V.



:2011-02-24 10:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言