2010-07-25

今朝由9am一直keep住忙到3pm
/0\攰到爆
淨係送花籃都行左好q多次
手又軟   腳又累
oh my godness;
1放工就死返屋企大教訓
訓到8點幾先識起身:)
爽爆haha














注定我大概是沒有希望吧



:2010-07-25 12:26 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2010-07-24

OMG.
累   累   累極了


11am返工
不停工作 工作until11pm
/0\快虛脫了
老闆娘話去食宵夜
但係有班蛋散逼我去食野
Thus
I have no choices
被逼咁夜搭小巴去羅b屋企
hea到點幾先搭車走

成2點先返到屋企
諗住搵人訴下苦喇
點知你又不在
留offline message煩你
haha=]
都係搵人訴下苦姐
我知你唔介意既;)
oh
聽朝返9am
thus.
有咁快得咁快飛返上床訓教好



 

我想睇叛諜狂花/0\



:2010-07-24 02:25 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言