|
2010-07-25 |
今朝由9am一直keep住忙到3pm
/0\攰到爆
淨係送花籃都行左好q多次
手又軟 腳又累
oh my godness;
1放工就死返屋企大教訓
訓到8點幾先識起身:)
爽爆haha
注定我大概是沒有希望吧
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
2010-07-24 |
OMG.
累 累 累極了
11am返工
不停工作 工作until11pm
/0\快虛脫了
老闆娘話去食宵夜
但係有班蛋散逼我去食野
Thus
I have no choices
被逼咁夜搭小巴去羅b屋企
hea到點幾先搭車走
累
成2點先返到屋企
諗住搵人訴下苦喇
點知你又不在
留offline message煩你
haha=]
都係搵人訴下苦姐
我知你唔介意既;)
oh
聽朝返9am
thus.
有咁快得咁快飛返上床訓教好
我想睇叛諜狂花/0\
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | ... | 470 | »
|
|