2010-08-15

今晚同3位前社長(tiffany;keung;kk)+李裕庭聚舊
去左人家打邊爐
wow
李裕庭變左肥仔/0\
講左好多搞笑野;)
打完邊爐走去松記食糖水
超低能
成點鐘先返到屋企




今日放假
搵左鴻鴻出黎
無聊到又去左睇戲
叫埋堅堅睇壞蛋掌門人
好好好好笑
睇完又食金雋
正斗^^



:2010-08-15 10:27 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2010-08-14

本身諗住2點放工之後去睇戲架嘛
點知/0\
4點先放工
點知原來你地等埋我先去睇
:) 抵我咁愛你地xd
返屋企沖埋個靚涼先出去
pui ki屋企
睇KAI子玩啤牌-.-
之後6點幾睇'神風xxxxxxx'
唔好睇到唔記得叫咩名
d3D特效又唔理想
被坤.0.
唔會再信邱德和
又要自己走先
乞人憎
之後去食金[進]
食完上pui ki度睇電視^^
係朗屏西鐵站同鴻鴻and啟明吹水
佢地搭尾班車
時間剛剛好
HA
聽晚又去打邊爐/0\
想死.














陳嘉麟
你真係好過份.\/.
我真係好嬲



:2010-08-14 01:18 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言