|
2010-08-15 |
今晚同3位前社長(tiffany;keung;kk)+李裕庭聚舊
去左人家打邊爐
wow
李裕庭變左肥仔/0\
講左好多搞笑野;)
打完邊爐走去松記食糖水
超低能
成點鐘先返到屋企

今日放假
搵左鴻鴻出黎
無聊到又去左睇戲
叫埋堅堅睇壞蛋掌門人
好好好好笑
睇完又食金雋
正斗^^
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
2010-08-14 |
本身諗住2點放工之後去睇戲架嘛
點知/0\
4點先放工
點知原來你地等埋我先去睇
:) 抵我咁愛你地xd
返屋企沖埋個靚涼先出去
去pui ki屋企
睇KAI子玩啤牌-.-
之後6點幾睇'神風xxxxxxx'
唔好睇到唔記得叫咩名
d3D特效又唔理想
被坤.0.
唔會再信邱德和
又要自己走先
乞人憎
之後去食金[進]
食完上pui ki度睇電視^^
係朗屏西鐵站同鴻鴻and啟明吹水
佢地搭尾班車
時間剛剛好
HA
聽晚又去打邊爐/0\
想死.
陳嘉麟
你真係好過份.\/.
我真係好嬲
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | ... | 470 | »
|
|