2010-09-10

累  累  累
琴日練排球
狀態唔係咁好:(
魂魄仲未返黎:(
打波果陣好嬲自己打得咁衰:(
要練好體能先得



今日練羽毛球
都ok喇
狀態開始返返黎:)
要好努力咁練返勁d
臨走果陣駱華講爛gag囉-v-
超on9
之後去返工








好多功課:(
又好鬼死忙:(
OMG
我驚好快會頂唔住



:2010-09-10 10:12 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


唔 天氣不似預期 ;)

日日返學同返工都比人話肥:(
好sad
要減肥先得
做勁勁勁勁多運動xd
但係仍然keep住勁食停唔到口/0\
仲有增高 :( :( :(
所以要成日去練波先得.\/.
係班房應讀書時讀書
可以玩既時候先好玩 @@


















d功課多到唔想做
嘿嘿
懶1懶今日唔做先

暫時都頂得住:)
don't worry ;)
暫時都可以先keep住返工讀書同練波 ;)
我1定會頂住既 ;)



:2010-09-08 10:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言