2010-10-15

呢排好q鍾意食糖@@




今日班際籃球輸左:(
得個第2 xd
腳指公痛到大叫\0/
放學練波
練完波返工
累到p低 xd
聽朝有咁晏得咁晏先起身 :)










要的起心肝減肥 + 練體能
.v. 我是很認真的



:2010-10-15 11:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2010-10-11

今日LUNCH打班籃.
超膠\0/
好負碌咁入左幾球
好彩冇上次咁柒
嘿嘿
打住波咁同羅b玩xd
放學練波.
練封網練到2邊大腿外側果條筋超痛
辛苦:(
練完波仲要返工
OMG.
累死
9點幾先放工
返到屋企仲要做做做功課
努力.v.











24號打學界喇
要努力練波
誓要打入4強阿.v.
搵勁爆多人黎撐場!!!!



:2010-10-11 10:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言