|
2010-10-15 |
呢排好q鍾意食糖@@
噢
今日班際籃球輸左:(
得個第2 xd
腳指公痛到大叫\0/
放學練波
練完波返工
累到p低 xd
聽朝有咁晏得咁晏先起身 :)
要的起心肝減肥 + 練體能
.v. 我是很認真的
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
2010-10-11 |
今日LUNCH打班籃.
超膠\0/
好負碌咁入左幾球
好彩冇上次咁柒
嘿嘿
打住波咁同羅b玩xd
放學練波.
練封網練到2邊大腿外側果條筋超痛
辛苦:(
練完波仲要返工
OMG.
累死
9點幾先放工
返到屋企仲要做做做功課
努力.v.
24號打學界喇
要努力練波
誓要打入4強阿.v.
搵勁爆多人黎撐場!!!!
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | ... | 470 | »
|
|