2010-09-17

今朝起身
對腳好似唔係我咁:(
大腿條筋同膝頭都好痛:(
sosad`
膝頭仲腫左添
上堂果陣玩無聊野
周圍痴memo字比人
講埋d低能野XD
放學去練波
唔係好攰
不過堅係好搞笑
打完波對腳仲痛:(
好彩聽日唔洗返工姐:)











i am able to overcome all the problems
because i know that all of you are always by my side
but don' t forget
we are always by your side too
you will never face problems with your own power :)
thus,my dear friends
you don' t need to afraid of anything
just come on and keep going together =)



:2010-09-17 10:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2010-09-16

依家日日都要飲咖啡:(
唔理想 :(
上PE去大棠跑步
又熱又曬-v-
OMG;
攰到隻野咁
要train好自己體能 :)
放學練波 ;)
狀態開始好返丁點喇
練到身水身汗XD
累到爆 :(
練完返左1陣工
返屋企勁 勁 勁做功課先得
聽日仲要練羽毛球.0.



:2010-09-16 10:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言