2008-02-10

十萬年冇打日記`
-年30.吃團年飯
         跟住去左行年宵
         跟住`
         打麻雀打到初1既5點先返屋企
         沖埋涼
         要6點幾先訓得
-初1.逗利是
       跟住返屋企訓教.
-初2.去食素.
       低能`
-初3.去左濕地公園.
       有條大網蛇`
       點知係假既*-*
       比佢嚇親
       之後去食肯得雞
       夜晚`
       出屯門食飯
-初4.係屋企做功課`



[呢1刻好掛住你]`?@@
什麼意思
/ 不能對你抱太大期望 `\
只怕會誤會



:2008-02-10 04:46 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2008-02-02

十萬個凍到爆炸阿`
9點幾出門口
去左鳳琴街睇羽毛球比賽
鮑鮑好靚仔`xd
我又做教練.
正到爆炸`
呵呵`
比人圍整
成班係度打NDS
乒乓波
男丙又係輸左比張洛汶佢地`
屈居第2
So Poor`/\/\
打完`
去食KFC`
食麥當勞食到想死
食完`
返屋企
甜點`
凍到爆炸-0-
我對鞋`



聽日有比賽`
排球: 9:15am
        天瑞體育館
羽毛球`:10:15
            天水圍體育館
搵人支持下啦!xd

都唔知點飛過去`



:2008-02-02 04:27 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言