十萬年冇打日記` -年30.吃團年飯 跟住去左行年宵 跟住` 打麻雀打到初1既5點先返屋企 沖埋涼 要6點幾先訓得 -初1.逗利是 跟住返屋企訓教. -初2.去食素. 低能` -初3.去左濕地公園. 有條大網蛇` 點知係假既*-* 比佢嚇親 之後去食肯得雞 夜晚` 出屯門食飯 -初4.係屋企做功課` [呢1刻好掛住你]`?@@ 什麼意思 / 不能對你抱太大期望 `\ 只怕會誤會
十萬個凍到爆炸阿` 9點幾出門口 去左鳳琴街睇羽毛球比賽 鮑鮑好靚仔`xd 我又做教練. 正到爆炸` 呵呵` 比人圍整 成班係度打NDS 乒乓波 男丙又係輸左比張洛汶佢地` 屈居第2 So Poor`/\/\ 打完` 去食KFC` 食麥當勞食到想死 食完` 返屋企 甜點` 凍到爆炸-0- 我對鞋` 聽日有比賽` 排球: 9:15am 天瑞體育館 羽毛球`:10:15 天水圍體育館 搵人支持下啦!xd 都唔知點飛過去`