|
2008-04-19 |
我想一切也該結束了
我唔想再見到你
唔係我既錯
亦唔係我反口
我同你亦再冇任何關係
我唔會再理你
只能當什麼也沒發生過
繼續我既生活
------------
為何我總是這樣失敗`
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
2008-04-12 |
天氣較琴日好得多
買左支豆漿
返到學校
崇拜+聽選科講座
小息`
Miss唔比打波@@
仲比人串
只係對左英文Reading.
放學`
Ha上左我家坐
食糖水
別不開心了
之後返學校考oral.
順道搞掂Ha既事
齊齊作文
勁有feeling`xd
考完oral打左陣波
返屋企.
之後同媽媽去買野
我最愛既雪糕
食死我
Good=]
*****-------*****
對自己英文既成績感到失望`
與某同學竟相差十三分
與另一某同學竟同分
往日的我會遠遠拋離她
在堂上差點哭
為何我會這樣失敗
是因為我不努力溫習
還是什麼原因
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | 379 | 380 | ... | 470 | »
|
|