2008-07-13

因為某人的關係
要打日記`

也有很久沒打日記了
回顧過去
這年過得也很快
很多事情像昨天才發生
難忘記1起整班衫
唱歌`....很多很多

中4
派到第1志願
我最愛的英文理科班
假期要回校補課
@@也好
不用浪費暑假

暑假開始
早幾天跟穎妹到圖書館[遊玩]xd
因為在家裡太悶
借左5大本書
然後元朗1天遊
到處行
先到千色
再到元朗廣場
在mastermind看中了背囊
@@Good`

這幾天也在家發呆
悶到暈
圖書館正呼叫我xd



李裕庭先生`
你打算幾時先練波啊
等你練波都比賽啦@@
成隊人等緊你



:2008-07-13 03:06 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2008-06-22

可愛的鴨仔`
         河馬
         鱷魚.
太有趣的水泡

我點會蠢到係游池門口部機到介親手
白痴到冇得再白痴
入到去
嘩.你太性感了@@
令人雙眼發亮xd
浸水
玩左陣
見到好多人
勁比人整我個頭落水
好彩我都不甘視弱
整返佢地
dickson太白痴
拎住個博士眼鏡
周圍睇女仔
又要唔夠膽問人拎電話
--太弱了
游到10點
等沖涼等左勁耐
完全想死囉
之後跟大隊去北江食粥
寶哥
同你識左咁耐
咁樣玩我
呀余
唔好得罪我阿=]
12點幾先返到屋企
沖完涼就訓教

---

我愛游水



:2008-06-22 07:24 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言