|
2008-09-06 |
開了學1星期了`
很多事情還沒有習慣
班房內沒有同學跟我瘋癲
只有我們自娛自樂
十分失敗
望 快點習慣吧^^
今早六時多起床
眼都睜不開
把東西收拾好便要外出
到西鐵站等b曼
去天瑞食早餐
-0-
食得勁趕
去到體育館換衫
熱身`
今日發神經
勁低b+痴線
打完上天耀`
坐左陣
去搵hazel
開大食會
開心死xd
聽日又有比賽打`
;努力吧@@
---------
很矛盾呢
過去覺得很煩;*但當沒有了你的慰問;彷彿1切都失色了
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
2008-07-26 |
昨天與穎妹去了游泳`
Good啦
又唔係太曬既:)
8點幾出門口
去搵穎妹+買早餐
然後搭車到天水圍游泳池
爽死xd
游到差唔多12點
沖涼走
去天耀麥記食野
[芒果熱情果新地]
好味道^^
食完上左穎妹到
睇碟,玩UNO
跟住落樓幫手拎飲品
同埋租碟
返上樓
打麻雀@@
輸左幾蚊
都幾值得啊xd
夜晚食飯
飽到上心口
仲要1路食1路笑到肚痛
勁辛苦:)
之後9點幾搭順風的士返屋企
9點幾連msn都未off就訓著左
today,
清晨3點幾醒左
訓唔到
聽電台
hazel'我聽到你既點唱
之後起身開電視
悶到訓底
等百佳送貨
中午去上水
搭車果陣睇書+msn
[到陰間去]倪匡
熱暈了
突然落大雨
又勁大風
冷氣是最可靠的東西=]
之後食完飯返屋企`
明天'maybe'去游泳:)
要睇天氣做人
我要游泳;游泳;游泳;游泳;游泳;游泳
唔去就係屋企等生蟲-v-
-----
也許我根本不懂得怎樣去珍惜,擁有,愛
*v*愛是不用佔有
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | ... | 470 | »
|
|