2008-06-06
最後1天既考試`
科學-
*-*
應該好極有限
被白血球玩
什麼是淋巴細胞
什麼是吞噬細胞
答[白血球]應該都正確掛

聆聽-
比what,go,want考起
又唔比時間整理答案
Why?

放學-
落大雨
Help救命
午餐
[M記+奶色]
但係奶色倒晒囉
/-\好唔開心

---------

衣家先發現
原來我真係忘記唔到你-
只怪我太*****
Anyway
考試加油吧

:2008-06-06 02:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2008-06-04

終於`
六點幾起身
revision1會兒`
但worksheet+vocab
*-*
沒用的

返到學校
臨打鐘果陣
同人妖嘈
佢低B
無端端講人-老母-
仲要講到自己岩晒
沒救的人
可惜

考中文讀本
速讀像是很在行
時間多得很
閱讀理解應該ok
唔差得去邊
仲有時間訓返個教'zzz'

考英文writing
二選一
兩個都係寫letter
一個係adopting puppys
另一個係planning
我寫第二個
because我認為比較容易:)
有7-10分鐘休息
太眼訓
訓左陣`
搞到收卷果陣起唔到身
/0\'失敗了

放學`
去穎儀家溫習
午餐
-將軍漢堡+士多啤利奶色-
飽死=]
仲諗住叫糖水--
痴左囉


---------

明天是最重要的1科
數學
加油`加油`加油`=]



:2008-06-04 03:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言