2007-09-27

我終於重打日記了'
開心嗎!?

今日上P.E.堂'
又要跑山
成日都要跑-.-
去果陣時'
跑女仔第3/2
返到去'
勁比人追囉
男女加埋跑第8
都ok啦'
跑完之後'成身都系汗
濕到痴左線

放左學'
都系留左系學校打波''
打到6點幾先走
走果陣時
仲要同金毛打左1陣交先走
不繼比佢用果汁淋我-.-
救命'
返到屋企就玩電腦''

Post左幾張新相系相簿'
仲有幾張系扮鬼!!



:2007-09-27 07:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2007-09-23

昨晚與家人去了元朗燒烤'
又是上星期的那處
[西鐵站燒烤場]*
不過吾同既地方
今次我地有book冷氣房
個feel差好遠唷
舒服好多

燒到11點幾就返左天恩'
12點幾先訓





今天也是沒有什麼大不了''
不太想外出



:2007-09-23 04:54 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言