|
2007-09-27 |
我終於重打日記了'
開心嗎!?
今日上P.E.堂'
又要跑山
成日都要跑-.-
去果陣時'
跑女仔第3/2
返到去'
勁比人追囉
男女加埋跑第8
都ok啦'
跑完之後'成身都系汗
濕到痴左線
放左學'
都系留左系學校打波''
打到6點幾先走
走果陣時
仲要同金毛打左1陣交先走
不繼比佢用果汁淋我-.-
救命'
返到屋企就玩電腦''
Post左幾張新相系相簿'
仲有幾張系扮鬼!!
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
2007-09-23 |
昨晚與家人去了元朗燒烤'
又是上星期的那處
[西鐵站燒烤場]*
不過吾同既地方
今次我地有book冷氣房
個feel差好遠唷
舒服好多
燒到11點幾就返左天恩'
12點幾先訓
今天也是沒有什麼大不了''
不太想外出
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 421 | 422 | 423 | 424 | 425 | 426 | 427 | 428 | 429 | 430 | ... | 470 | »
|
|