2007-08-30

琴晚玩電腦玩到差吾多4點先訓'''
今朝又12點幾先起身喎....
起身之後'''就即刻食左個早餐^^
之後就睇左陣電視''
到左1點幾'''
返左學校練波唷'''
返到學校坐左陣之後''
出左去猜波...猜左陣波就打比賽
每打輸一場就要罰做體能''
點知4場我地輸左3場''
玩野咩''-.-
我仲要系其中1場度{仆街}''
我同阿珊一齊{仆}''
但系我傷得仲嚴重果佢'''[爆血]''-0-
oh  no"跟住打到5點幾就走左
大約7點幾就返到屋企''
返到去沖完涼之後'''
就即刻上e-class度睇分班''
哈''我地2d差吾多成班直升''
但就有3個走左''
3個其它人入左黎''
--陳雅桃*張珈寧*程怡信*--!?-.-
竟然會系佢地3個'''-0-
不過好彩權權吾系同我1班姐''^^
而且又系Tam同Wong做班主任!!
開心死唷!!'''
我既學號又系32唷'''
幾好喔!!好易記''^^

-----------------------------------------------

 --*只怪我當初沒有好好珍惜你╳▉

"到失去了你♥×*我才懂得[{''後悔''}]*我真是太愛你了╳''▊



:2007-08-30 07:46 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2007-08-29

今朝11:??起左身''
睇左陣電視之後-0-"
同阿嫂..姪女..and某人落左街!!
行左過天悅度交野'''
咁竟然比我見到{臭穎}*喎''
But...佢見吾到我-.-"
之後又要行去天瑞....
系途中見到{魚餅}喎''
跟住2:??返左去''
睇左陣碟啦...
到左6:??又要出去接返個姪女'''
要山長水遠咁行去天瑞''
oh  shit!?
之後行左過天華果邊''
系天橋度...點知比我見到幾條友''
--阿龍*榮撚*李健*--{吾知仲有冇其它!?}
我仲要比李健串我添''pk!?-0-"
夜晚''10:??阿嫂佢地話返大陸!!
叫我自己留系屋企''
佢地就天朝先返''^^
oh  yes""正喔..
咁我就可以玩好內電腦lu!!
BYE''吾打*-333333333-*

╳╳╳╳╳╳╳╳╳╳╳╳╳╳╳╳╳

-♥*心裡還只有你的存在╳



:2007-08-29 10:39 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言