2007-08-20

我諗我直到開學都吾會系天耀訓-33-''
因為.......某啲既原因!!
今日10點幾起左身...跟住食左早餐''
就出左元朗..行左陣-v-!!
跟住就返左天耀拎野**
拎完野就返左天恩...
一返到去...就系度同個侄女玩''
玩左一陣...就系度玩電腦...
我同個侄女就系度玩[跑online]''
我侄女得果8歲..
就識得玩PS2同online  game''
超勁囉...呵呵...
聽日要返學校練波-33-''
又要曬囉..又要無聊喎..救命喔.....
 



:2007-08-20 05:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2007-08-15

今朝遲左起身-0-"But...
h0彩都趕到出門口''
去到西鐵站''等左一陣就見到S!U蝦''
再等多陣就見到君同埋玲''
珊就因為返左大陸''s0冇返''
我地去到元朗站之後...落左車等楚..
跟住就見到楚同埋卡諾b''
之後就搭車去荔枝角lU*
去到換埋3''又遲左半個鐘..呵
我地今日練[快攻]''都0k既..吾太差啦''-0-
練完[快攻]''就練開波''
嘩..我今日開果d波都0k有力嫁..嘻
練完開波之後..就打比賽啦..
我竟然開左一球[識飄]既波喎''-33-''
But''得一球咁大把''-0-
練完之後''
我地就系荔枝角度食野''
點知.......
果度d野都吾h0食既''
唉''食完之後..就搭車返天水圍啦..
咁點知竟然比我系西鐵度見到黃苑汶喎''
去到天水圍'''咁我地就一齊搭輕鐵啦..
之後一齊落車...我就陪佢去接elaine''[佢妹]
去大家樂接完之後''就一齊去左漫畫店度借漫畫''
佢地借左勁多囉..借完之後..
我地就一齊返左屋企''
返到屋企之後..
我就即刻拎NDS黎玩..
又玩炸彈人''又玩Cooking  Mama''
點知冇電-0-  0咀''
吾打啦''要打機..^^BYE"



:2007-08-15 04:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言