補打喔"-33-

琴晚系君屋企度訓-33-"
君佢大約3:??就訓左lu!!?
我就大約4點幾5點先訓...
h0內未試過咁夜先訓..>0<
跟住朝早8點幾9點先起身''
咁我叫埋君起身之後..就走左..
返左天耀攞野同埋沖返個令涼先..-v-
咁搞掂晒之後...就行去西鐵站"
去到就見到S!U蝦''等齊人之後''
咁就搭車去元朗度等埋楚*
去到荔枝角''遲左半個鐘''-0-
反正都冇人鬧嫁啦..^^
去到就換衫''跟住就走出左猜波!!
猜左幾球..阿sir就叫我地做d吾知乜野練習''-0-
做左勁內囉''練完波之後''
S!U蝦就系荔枝角度等人..
我地就搭車去元朗度食野*
跟住去左吉野家啦..見到卡諾b''
嘩..佢瘦左勁多阿''h0勁喔-33-''
咁食完野之後..我地就返左屋企lu..

夜晚果陣時''-3-嘻]]*
我地成家出左灣仔度食[甜品自助餐]''
嘩..正喔-33-*
食到h0飽喔''但一定肥左h0多呢!?
食到10點幾就搭車返屋企--*
我一路搭車果陣時''佢地個個訓晒..
而我就系度玩NDS-Cooking  Mama-''^^
返到屋企都成12點幾lu''
之後就h0早訓左教''
因為我吾知點解h0眼訓..''呵欠]]*
可能系因為系君屋企太夜訓啦..
吾講lu-33-''



:2007-08-14 01:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2007-08-13

今朝同平時差吾多''都系9:??起左身啦*
之後就睇左陣電視喎-0-''
咁姑姐就叫我返朗屏啦..
我又吾想返喎..
就諗起話阿珊想睇碟喎''
咁咪諗住返朗屏放低d野先啦''
打比阿媽''shit..佢話出左街*
又換左把鎖喎''fucking*-0-
咁咪打比君囉..
點知吵醒左佢添..sor-333-
佢話未去得住''
咁我咪扮壞孩子先囉..
周街行''-0-行行吓..
點知見到君喎''
so...去左佢屋企先啦..
玩玩下..夠鐘睇電視lu''[女排大獎賽]''
睇下又玩下電腦''
之後叫埋珊同玲黎''
點知阿珊仲訓緊教-0-''
佢訓到成3點''....咁都得..
跟住3點幾..佢地都黎埋..
就系度睇電視啦..跟住又傾下計囉..
到左吾知到左幾點''...
忽然間心血來潮''吾想返朗屏訓*唉
跟住多口問左君''[[今晚可吾可以系度訓?]]''
點知佢話得喎!!鍚晒你''-3333333333333333-
跟住咪吾返朗屏囉...又吾同老母講喎...呵
個個屋企人都吾知-v-''呢種感覺真好''!!^^
跟住阿珊同玲都走埋之後..
就陪君去買野..順便買{宵夜}''
其實系薯片-0-''嘻..估吾到呢''!?xd
跟住食完飯..大約7:??度
叫埋珊同玲落街打波...
咁大約8:20先出去''
我地去左珊樓下度打''
系果度見到有一大班[傻仔]''
系咁系度吵*-0-真想殺左佢地...
我地打到吾知幾點''
就走左上去天悦天台度打啦''
點知又見到幾個傻仔喎-0-''
shit'''oh  no!!-0-
跟住''咁咪走返去珊樓下打囉..
果班傻仔仲系度喎...頂..
跟住我地打左h0內''打到10點30度先走''
oh''未試過打到咁夜!!-0-
之後就返左君屋企啦..
阿君就沖涼啦..而我就玩msn''
跟住佢沖完涼之後''
阿君就打日記先''打日記打左成粒鐘''
佢一路打日記''有幾個add我同佢..
有一個系金毛...佢勁低能囉-v-''
h0想殺左佢阿..xddd又話自己系考古學家喎''
又話自己系超人..-___________-''
之後到我打日記lu''!!我打左成粒鐘都未打完阿-0-''
又系因為一路打''一路有人add我地..-0-


P.S.吾知今晚會幾點先訓呢...
        打呵欠中''-3333-]]*^^



:2007-08-13 02:17 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言