-v-*

 今朝好早就起左身阿'''!!

無野做''!!等埋阿媽起埋身''

之後去左食野''-v-

食完之後.. 搭小巴..!!

上水''--阿婆屋企''--

都冇野做既''

只系系度玩電腦!!

悶到暈囉''-0-

跟住夜晚'' 阿媽話系上水度訓喎'''

咪是但囉'''!!

反正有電腦玩'''!!呵呵'''

我系咁同陳梓穎傾計'''...

又同英光x玩眼仔''

勁低能囉佢''!!!

都吾知點算阿''!!  佢搞到自己咁低能''''

-----------------------------

無同{佢}sd sms阿''

{佢}部電話還返比人阿''-v-

無得同{佢}傾計添''......><



:2007-07-01 02:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


(補打)'''

今日吾洗返學阿''

但系可惜''..要返去練波''!!

練9-12am'' sO''

珊''玲''一齊返''-v-

我一早就去左西鐵站度等佢地''!!

之後就見到高妹同埋張美儀''

咪叫埋佢地一齊等囉'''-v-

返到學校''遲左大約30分鐘''!!

好彩李裕庭吾知姐''!!

跟住又有同{佢}sD sms'''

打打下波''{佢}返左黎''!!

話要做野喎''!!

之後同阿妹(b朗)出左去猜波''!!

猜猜下''點知落雨喎''!!

但系我地都冇理度''!! 繼續猜''!!-0-''

跟住我地雨個都濕晒阿''!!

咁咪走左去廁所吹頭囉''!!

阿妹就吹鞋''!! 因為佢對鞋濕晒''

呵呵''搞笑''xDD

到左11:??''

落雨''又悶''咁就所以呢''..

d女仔個個都走晒''*

我''去左朗屏度攞野先''

就系m記度等我''

食完野'' 我就去左people's度交野''

佢地就返天水圍先''!!

咁我咪自己走囉'' 無所謂啦''-v-

返到屋企'' {佢}話未放得喎''

到左6:??''

佢話放左'' 叫我出黎''!!

咁我咪呃d屋企人話我要去book場囉''!!

之後系樓下等{佢}'''

點知有2個男仔無啦啦同我講野喎'''

(有一個系我見過佢既''')

佢地問我系咪等佢地''

我咪話吾系囉''...都傻既''!!

之後大約8:??度返到屋企'''

跟住成家就去左大家樂度食野''

食到大約9:??就返左屋企啦''' 呵



:2007-06-30 04:17 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言