|
-v-* |
今朝好早就起左身阿'''!!
無野做''!!等埋阿媽起埋身''
之後去左食野''-v-
食完之後.. 搭小巴..!!
去上水''--阿婆屋企''--
都冇野做既''
只系系度玩電腦!!
悶到暈囉''-0-
跟住夜晚'' 阿媽話系上水度訓喎'''
咪是但囉'''!!
反正有電腦玩'''!!呵呵'''
我系咁同陳梓穎傾計'''...
又同英光x玩眼仔''
勁低能囉佢''!!!
都吾知點算阿''!! 佢搞到自己咁低能''''
-----------------------------
無同{佢}sd sms阿''
{佢}部電話還返比人阿''-v-
無得同{佢}傾計添''......><
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
(補打)''' |
今日吾洗返學阿''
但系可惜''..要返去練波''!!
練9-12am'' sO''
同珊''玲''一齊返''-v-
我一早就去左西鐵站度等佢地''!!
之後就見到高妹同埋張美儀''
咪叫埋佢地一齊等囉'''-v-
返到學校''遲左大約30分鐘''!!
好彩李裕庭吾知姐''!!
跟住又有同{佢}sD sms'''
打打下波''{佢}返左黎''!!
話要做野喎''!!
之後同阿妹(b朗)出左去猜波''!!
猜猜下''點知落雨喎''!!
但系我地都冇理度''!! 繼續猜''!!-0-''
跟住我地雨個都濕晒阿''!!
咁咪走左去廁所吹頭囉''!!
阿妹就吹鞋''!! 因為佢對鞋濕晒''
呵呵''搞笑''xDD
到左11:??''
落雨''又悶''咁就所以呢''..
d女仔個個都走晒''*
我''去左朗屏度攞野先''
珊同玲就系m記度等我''
食完野'' 我就去左people's度交野''
佢地就返天水圍先''!!
咁我咪自己走囉'' 無所謂啦''-v-
返到屋企'' {佢}話未放得喎''
到左6:??''
佢話放左'' 叫我出黎''!!
咁我咪呃d屋企人話我要去book場囉''!!
之後系樓下等{佢}'''
點知有2個男仔無啦啦同我講野喎'''
(有一個系我見過佢既''')
佢地問我系咪等佢地''
我咪話吾系囉''...都傻既''!!
之後大約8:??度返到屋企'''
跟住成家就去左大家樂度食野''
食到大約9:??就返左屋企啦''' 呵
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 440 | 441 | 442 | 443 | 444 | 445 | 446 | 447 | 448 | 449 | ... | 470 | »
|
|