| «‹ August 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
*2008 年 6 月 30 日 星期一 ` |
我想講>__<好難呀!!!  |
Me要cM呀~ |
頭先媽子出街
佢問我出唔出喎
我緊係唔出啦
臨出門口之前
佢叫我練琴
我勁大聲咁講
"彩你都傻!"
咁好既機會比我玩電腦
竟然叫我練琴??
好難呀!!!
個半月既暑假
你已經唔比我周圍走
要我日日係屋企練琴
都冇人考試會好似你咁既
何況我10或者11月先考
駛鬼咁急咩
我又唔望攞高分
合格咪得囉
攞高分固然係好
咁都要我做到先得架
一定唔得架啦
唔好話我睇小自己
事實呀嘛 ==
咁緊張做乜喎
係咪先??
值得一提既係
今日係我哋學校超廢柒既「奧運日」
勁gag
xp
升旗嗰陣仲落雨添
搞到個個都濕晒
我哋忍唔住狂笑
散嗰陣成排人逼埋一齊
D老師仲話
"慢慢行,慢慢行,唔駛急,唔駛急。"
跟住好多人都係度串咀
不過氣氛好high
幾正架
|
|
出爐之時辰-_______+2008-06-30 06:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] bY C•!Enn@ |
網主回覆
咁耐唔上黎!!! Posted at 2008-07-05 07:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~
Posted at 2008-07-04 05:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2008-07-04 05:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔鬧你
你曉留cM咩 ==
Posted at 2008-07-04 05:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz ^^ Posted at 2008-07-04 05:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cM4u*] 咪係囉..今日升旗果陣先呢落雨..我地班都係度狂笑=v="
|
網主回覆
其實我都唔知有D咩好笑
不過自己都係度笑...
== Posted at 2008-06-30 10:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|