黑仔SOSO黑仔
我好亂!
2007 年 6 月 11 日  星期一   晴天


幾日冇打BLOG喇 連機都係呀 分類: 未分類

我終於知道點解咁少大人打機了

原來係冇時間

情願訓多粒鐘仲好

咁又係

你估機械人咩

唔係入完油就得架喇

我每日仲想做多D架

經理又唔比

可能我識太少野啦

龍城話學晒所有野之後

想走都冇得你走

我就係想咁MA

比人求留低好呀

我想公司需要我呀

唔好比呀杰經理成日問我 你仲係度仲乜呀

無言囉

我唔識點答呀

教我多D野啦

快啦

比我一日做15個鐘啦!

 






訪客留言 (返回 blackblack 的日誌)


漆黑忍者 於 2007-06-12 07:33 AM 發表:
費事晒左D時間MA
番到屋企咪又係打機
不如賺多個錢
去街都唔駛慳住慳住啦
你唔覺我地成日都係咁咩!
搞到貼紙相都冇影呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙偉 於 2007-06-12 12:29 AM 發表:
小心身子牙,你唔係鐵人尼嫁...
鐵人都會生秀嫁...
錢係緊要,不過捱壞左就手尾長嫁啦...
最後一句,錢係搵唔哂,健康係有限嫁!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





blackblack
暱稱: 漆黑忍者
性別: 男
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
搵緊第二份工lu
搵我笨///..............
小白話好耐呀!
琴日玩得好開心好開心
今日游水聽日都游水
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
老番日記
范萱蔚
獨男論壇
老番的日記
http://www.xanga.com/alllovemewai