黑仔SOSO黑仔
我好亂!
2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天


小白話好耐呀! 分類: 未分類

佢係多倫多SD左個信息話佢好悶呀

不過佢3/8先番喎

仲有排捱

冇左你我都悶左好多呀

幾時番黎同我行街呀

我等你架

點解佢唔ON MSN呢

佢果面部腦壞左.........

=.=

唉!

天意如此

唯有再小別一會啦

小別成十幾日喇

快回來呀

 






訪客留言 (返回 blackblack 的日誌)


zipian 於 2007-07-21 03:46 AM 發表:
我發覺我自己做左潛水員好耐,,
成日上黎都唔留cmm,,
e+補返,,你唔mind嫁可??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我仲想繼續潛
我冇時間msn了
 
Posted at 2007-07-24 02:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



漆黑忍者 於 2007-07-19 07:41 AM 發表:
我都好耐冇打了
太忙
睇自己日記都冇時間
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leoxd 於 2007-07-17 10:12 AM 發表:
我來了
很久沒來呢
你該不會忘了我吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





blackblack
暱稱: 漆黑忍者
性別: 男
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
搵緊第二份工lu
搵我笨///..............
小白話好耐呀!
琴日玩得好開心好開心
今日游水聽日都游水
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
老番日記
范萱蔚
獨男論壇
老番的日記
http://www.xanga.com/alllovemewai