今年,我覺得好開心啊,因為,識到一個對我好好既男仔,雖然,我生日陪5到我,但係,
佢好有心,係今年第一個同我講生日快樂及人,佢每個星期六日都會陪住我,等我,但係,
我心好痛,因為,我根本5值得被愛,佢同我一起,我驚傷害到佢阿!點算啊!