有日,上英文堂嗰陣,我前面嗰個人有野5識讀,跟住老師要我同佢練,我梗系5想同佢練拉,第二日,上英文堂,有5識,
老師又怪我,個個都5想幫佢架啦,超憎佢囉!!!
好彩都有人撐我,走去怪返佢!!!等我下咗啖氣!!!
我好5想坐呢個位阿,成日都要顧住佢!!!超煩囉!