|
|
| 5"29 |
分類: 未分類 |
今日爆黑仔
但又好充實- -||||
中文-_______-成語好難牙?~?
都唔點做
考試仲唔死緊....(×_×)
英文-_______-條仆街冇野搵野做= =#
叫哂我地要寫夠哂d字數
佢得閒咪算囉
都唔好搵我地黎搞牙(.Q.)
真係食屎大咖
MUS-_______-MS SING派番份TEST 卷我地
放心,黃志榮
我唔會同人講你係全班最尾嗰個黎咖<(‵▽′)>
PE-_______-好無聊╮(-_-)╭
同HONEY KIT 1齊周圍行
做D白痴野= 3 =
比牙云影
都唔知影咩
LUNCH wif KIT同CLARA喺禾牛食
講D衰野
PG家長指引.......好淫咖U///U
GEOG-_______-我漸漸覺得MS SUEN其實係唔識教書咖
佢其實都唔知自己教咩
根本都唔明佢噏咩☉ . ☉
所以我依家好掛住MS KOO牙
數學-_______-明佢噏咩(*∩_∩*)′
同埋識點做
E&RE-_______-講聖母
訓著咗
到UT先起身∪_∪
UT都OK簡單
起碼我識點做囉
放學又去搵MS SING= =b
好彩佢唔喺度
叫HONEY幫我同我講
同KIT去PRINT LS
好無聊.....
=END=
|
|
發表時間:2009-05-29 11:31 PM
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 51 | »
|