blair_inmind
暱稱: ★emily
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
文章分類
全部 (51)
好友名單
pmy* (pmy_EE)
aYi (DT_KAREN)
ceciliayeung (wa33445)
南楓 (iankwong1019)
紫菜筠 (kathychoi611)
maggie (maggie0099)
andrew (andrew0305)
kri;> (il0vEkRi)
fer (Jenniferkei)
吉兒(: (sisterkit)
tak(: (artak1995)
v2偽兔@___@ (KAMAN95)
cinchan (cinchan)
*X*lio~*v* (iloveulioba)
taiiiikkledog;; (ts002002)
~°MonsteR VeЯ"_× ... (veronica0209)
shiiir (shirley0317)
★★★★★em(: (elovea)
Lazy Gaggag (spkellychau)
SUKI™
最新文章
7"1
5"17
4"22
4"21
4"20
最近訪客
最近沒有訪客

2009 年 5 月 29 日  星期五  

 

5"29 分類: 未分類

今日爆黑仔

但又好充實- -||||

中文-_______-成語好難牙?~?

都唔點做

考試仲唔死緊....(×_×)

英文-_______-條仆街冇野搵野做= =#

叫哂我地要寫夠哂d字數

佢得閒咪算

都唔好搵我地黎搞牙(.Q.)

真係食屎大咖

MUS-_______-MS SING派番份TEST 卷我地

放心,黃志榮

我唔會同人講你係全班最尾嗰個黎咖<(‵▽′)>

PE-_______-好無聊╮(-_-)╭

同HONEY   KIT 1齊周圍行

做D白痴野= 3 =

比牙云影

都唔知影咩

LUNCH wif   KIT同CLARA喺禾牛食

講D衰野

PG家長指引.......好淫咖U///U

GEOG-_______-我漸漸覺得MS SUEN其實係唔識教書咖

佢其實都唔知自己教咩

根本都唔明佢噏咩☉ . ☉

所以我依家好掛住MS KOO牙

數學-_______-明佢噏咩(*∩_∩*)′

同埋識點做

E&RE-_______-講聖母

訓著咗

到UT先起身∪_∪

UT都OK簡單

起碼我識點做囉

放學又去搵MS SING=  =b

好彩佢唔喺度

叫HONEY幫我同我講

同KIT去PRINT LS

好無聊.....

=END=

  
  
 
 
發表時間:2009-05-29 11:31 PM
               [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]