|
|
| 6"5 |
分類: 未分類 |
都N耐冇打啦
近況都係好鬼死無聊╮(-_-)╭
講番今日啦
數學 做TASKPAPER
MS林好比心機咁教我
好彩我係明咖= 3 =
佢好似比我問到冇哂mood咁(>﹏<)
普通話 係咁做數學
我唔想再衰啦(×_×)
唔想辜負咁多人咁比心機教我
特別係佢啦U///U
中文 佢好似令我對新聞好有興趣
ms黃請我地食雪米池‵(*∩_∩*)′
好好味牙牙
lunch wif好多人去禾牛-▽-
去' 開房'\(^ 0^)/
本來好地地
無端端比呀羊噴奶〒△〒
第2次啦☉ . ☉
你可唔可以比d好嘅回憶我咖
hist 好鬼無聊- -||||
michelle話ms 曾好似唔中2我地班喎^ ^"
連老師都唔中2我地!? (☉0☉)
英文 其實都有少少感動咖QQ
我竟然諗番起以前小學d野(╯︵╰)
算...........
去朝聖∪_∪
唔使講,
識我嘅人1定知我諗咩
愛是含忍(撚)的<(‵▽′)>
好好笑咖(>c<)
同honey係咁笑
都係好鬼淫(*+﹏+*)~@
回家去
溫書= =b
我要CM牙
|
|
發表時間:2009-06-05 11:37 PM
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 51 | »
|